miercuri, 13 noiembrie 2013

CHILIMAN VERSUS MANESCU IN MATERIE DE PODUL GRANT

Podul Grant poate fi traversat pietonal intre Calea Giulesti si Calea Grivitei. Ando v-a aratat cum se face asta in detaliu, pe Simply Bucharest, in august.



Din Crangasi-Giulesti pana in Grivitei-Turda poti sa faci cam 8-9 minute. Din traversarea Giulesti de langa stadionul Rapid pana in Bd. Ion Mihalache poti sa faci pe jos cam 18-20 minute. Pentru asta trebuie sa traversezi doua artere, una in sectorul 6 iar alta in sectorul 1. In sectorul 6 eu nu ma incumet sa traversez prin pasajul pietonal prevazut inca de cand s-a facut Podul Grant, despre a carui inaugurare vorbea Ando in articolul la care va trimit. Traversez la suprafata, pe "zebra", pentru siguranta si pentru ca fotografia nu poate reda si senzatiile olfactive. Nu pot sa traversez cu copilul prin pasaj pentru ca in administratia Rares Manescu, primar la sectorul 6, nu e ca in administratia din sectorul 1, unde primar este Andrei Chiliman. Sa comparam lucrurile deci!
Sectorul 6:



Sectorul 1:






Nici la statiile de tramvai 41 care se afla la cele doua capete de pod lucrurile nu stau altfel. In Crangasi, la Rares Manescu, statia arata asa la exterior:



La Chiliman arata asa:


Cand cobori in statia din grija lui Rares Manescu lucrurile arata asa:



Cand traversezi la Andrei Chiliman se intampla asa:


As mai spune ca acoperirea si incercarea de securizare a accesului pe timp de noapte la statia tramvaiului 41 din Crangasi s-a facut in timpul borfasului aluia de Poteras despre care spuneam ca n-a facut nimic in folos public. Intr-unul dintre raspunsurile domniei sale la comentariile mele, dl. deputat Radu Zlati acuza tocmai aceasta mostenire dezastruoasa de la Poteras pentru a-l scuza pe dl. Rares Manescu pentru ca la un an de mandat eu consideram ca acesta este un zero barat. Nu stiu daca o astfel de comparatie se poate incadra la analiza politica despre cine e mai de dreapta sau mai liberal. Pe mine ma enerveaza ca sunt de partea gresita a granitei din punct de vedere al serviciului public oferit de primarie. Din absolut toate punctele de vedere (dar exclud interpretarea pur "politica"), despre care as putea sa vorbesc alta data.

13 comentarii:

  1. In ambele cazuri vorbin de obicetive realizate si administrate de Primaria Capitalei si Ministerul Transporturilor, nu de primariile de sector.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce treaba are ministerul transporturilor in subtraversarea Caii Grivitei sau in statiile de tramvai 41 !?

      Ștergere
    2. Punctual, acelea sunt parte a administrarii Primariei Generale(obiective de infrastructura de transport in comun).Dar din tabloul general prezentat de dumneavostra in articol, reies obictive care intra in administrarea celor doua entitati.

      Ștergere
    3. Dat find ca sunt mari artere, cu transport public, este posibil ca PMB sa fie responsabila, de acord. Ministerul Transporturilor insa nu are de ce sa aiba vreo legatura cu acele statii sau pasaje de subtraversare.

      Ștergere
  2. În contextul analizat, cred că trebuie ținut seama și de faptul ca Primarul Sectorului 1 e la al treilea mandat, pe când pe cel al Sectorului 6 încâ nu s-a uscat cerneala...și eu stau în Sectorul 1.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum spuneam si in textul articolului, nu pot sa fac asta pentru ca ii pun in spate si cele doua mandate ale lui Poteras. Poteras a ajuns primar pentru ca l-a propus PNL iar presedintele filialei sector 6 la acea data tot Manescu era. Iar consilierii PNL sunt si ei la al treilea mandat, unii. Daca lucrurile se schimbau in bine, cred ca se vedea dupa primul an. Cand a intrat Piedone in paine s-a vazut destul de brusc, chiar cu cerneala uda pe el. Dar poate astept eu prea multe de la administratia de sector, si asta este de luat in calcul chiar daca in principiu mi-as dori sa votez liberali.

      Ștergere
    2. Salut Adrian, deși sunt destul de dezamăgit de prestația lui Rareș Mănescu nu pot să fiu de acord cu tine și cu felul în care ai prezentat lucrurile în articol. PNL-ul care 'l-a propulsat pe Poteraș e destul de diferit de cel din 2012. Mai departe, nu știu dacă pasajul ăla a fost rebilitat de la PMB sau de la primăria de sector, dar sunt destul de sigur că reabilitarea nu s'a petrecut în actualul mandat al lui Chiliman, corectează-mă, te rog, dacă greșesc. În al treilea rând, nu'l poți aduce în discuție pe Piedone. El a ieșit primar în 2008 când ploua cu bani la buget că nu era "criză" și veneau alegerile prezidențiale. Dacă mai ții minte Piedone a trecut printr'o fază de era să candideze pentru PD acuma în 2012 înainte să'l întoarcă Voiculescu. Pe când în 2012, când a venit Mănescu în primărie era cam secetă de fonduri. De altfel, Mănescu nu a pornit absolut nici un proiect. A mai toaletat niște pomi, a mai pictat un bloc, mărunțișuri. Singurul proiect în desfășurare la PS6 e reabilitarea parcului Drumul Taberei care, dacă ții minte, s'a aranjat la ultima zi de ministră a lui Udrea cu vre'o 11 milioane de euro date lui Poteraș, să aibă și el de campanie.

      Acestea fiind spuse, nu cred că Rareș Mănescu va fi reales, și sincer nu cred că are vre'un interes el însuși să mai prindă un mandat. Ceea ce e păcat pentru că în sectorul 6 cred că se concentrează cel mai mare vot pentru PNL, după sectorul 1.

      Ștergere
    3. E firesc, am scris poate prea subiectiv dat fiind ca sunt mai batran si cu mai multe frustrari acumulate din asteptari electorale prea mari din '90 incoace. Reabilitarea pasajului statiei 41 de la parcul Regina Maria (alt lucru facut de Chiliman in timp ce la noi Poteras si apoi Manescu au lasat de izbeliste locurile pentru copii) e facut in urma cu putini ani si stiu asta pentru ca treceam prin el cand imi luam fata de la gradinita. Cel pe sub Calea Grivitei s-a facut anul trecut si s-a deschis undeva in primavara sau inceput de vara. Ambele sunt facute in mandatul trecut si in cel actual ale lui Chiliman dar este adevarat ca nu stiu daca nu cumva PMB le-a facut. Pana in 2008 am stat cam trei ani la soacra-mea in Giurgiului deci stiu exact diferenta dintre Inimaroiu si Piedone. Inimaroiu avusese, pe teoria expusa aici, inca mult mai multi bani decat Piedone care a prins chiar inceputul crizei. Nu vorbesc despre ce a facut ci despre motivatia lui de a face CEVA. Caci Piedone, ca un spagar notoriu ce este (probabil ca toate lucrarile sunt cu mici parandaraturi), a facut multe dar majoritatea infaptuirilor au un iz de kitsch monumental. Totusi, e ceva mai multa ordine si curatenie si lumea asta vede in primul rand.
      O sa vin cu un subiect despre o activitate recenta sub Manescu - PUZ Sector 6 (probabil inceput sub Poteras dar terminat acum) care, acolo unde ma loveste pe mine, este o mizerie urbanistica.
      Nici eu nu cred ca va fi reales dar lui nu cred ca-i pasa caci fiind in cercul lui C.A., nevasta fiind ministru si fost europarlamentar, sigur va fi recompensat si el printr-un loc eligibil la ceva. Orice. Ca de fapt asta inseamna politica la noi.

      Ștergere
  3. ''Ando v-a aratat''?
    Bai carnat, inainte sa treci la analize arhitecturale extrafine, invata ba sa scrii romaneste.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Emigrant, stiam de la alte bloguri ca esti un mitocan retardat, nu era nevoie s-o dovedesti si aici. Ando LE-A ARATAT cum se face traversarea pietonala a podului Grant tuturor celor care ma viziteaza si pe mine mai mult sau putin frecvent. Adica v-a aratat (va a aratat = v-a aratat) inclusiv celor care parcurgeti textul de fata, atat prietenilor cat si tembelilor accidentali ca tine.

      Ștergere
    2. Emigrantule, ceea ce ai reușit matale să faci aici poți găsi pe youtube căutînd "epic fail"...
      Cum naiba să'ncurci tu viitorul cu perfectul compus... Nțțțț... Nu e bine, domnu' emigrant... Nu e bine...

      Ștergere
  4. Eu sunt curios care este ora la care metroul este cel mai aglomerat...
    Ma intreb cum ar fi fost daca metroul ar fi functionat non-stop.

    RăspundețiȘtergere