miercuri, 17 ianuarie 2018

ARHITECTURI PRIVATE 9


Am dat peste o casă relativ comună în epoca ei. Când m-am uitat însă cu mai multă atenţie peste această filă de la AN SMB, fond PMB Tehnic, dosar 41/1891, am remarcat că pe faţadă, spre "fundu' curţii", se remarcă fluturând un steag.

Logica spunea că acolo nu prea avea ce să fie altceva decât obişnuita budă, fapt confirmat de lectura planului acestei "reparaţi radicale", aşa cum s-a numit atunci extinderea casei.

Mi-am amintit de dl Tudose, plecat acum din funcţie, aproape fluturând lângă acel steag ... Apoi m-am gândit ca poate dl. proprietar Algasi era unul care folosea des expresia "am căcat steagu'!" şi arhitectul a vrut să-l flateze prin acest proiect ... 
În fine, dl. Tudose coboară steagul, acum vin fetele cu steagurile lor, care sper sa nu fie chiar propriile fuste.

Un comentariu: