miercuri, 18 iulie 2018

AM GĂSIT DE CUVIINŢĂ SĂ DEMISIONEZ 2

Astăzi am depus la registratura Ministerului Culturii (aparent şi al Identităţii Naţionale) demisia mea din noua secţiune de evidenţă a noii Comisii Naţionale a Monumentelor Istorice în care fusesem numit prin ordinul de înfiinţare din 18 iunie 2018. Motivele erau mai multe şi iniţial le întinsesem pe două pagini. Am vrut însă ca să mai reduc din tonul polemic aşa că am încercat să selectez doar esenţialul. Vorbele nescrise îmi stau însă pe limbă ... 
Ataşez textul (pe care vă recomand să-l deschideţîntr-o pagină separată pentru o lectură uşoară):

2 comentarii:

  1. Altii, multi altii, nu Dumneavostra, ar trebui sa exerseze arta cuviintei, demisionand.Se vede treaba ca ministrul Culturii si Identitatii Nationale, este gros de obraz.Protejarea patrimoniului national este doar declarativa.Centenarul minunii de la 1918 este aproape ingropat.Trist.Foarte trist.Romania-tara tuturor posibilitatilor.Nimic nu ne mai surprinde.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru vizita si comentariu. Multa lume mi-a zis ca n-ar fi trebuit sa demisionez, ca asa las locul cine stie cui in loc sa tinem piept din interior. Totusi, mie imi plac apele limpezi.

      Ștergere