marți, 28 august 2012

DU-MA ACASA MAI TRAMVAI!

Pentru ca Hungrymole este preocupat de Rahova si pentru ca tocmai a scris despre un stupid accident de tramvai din zona, ii dedic un tramvai.


Electric, model 1891, trasura de iarna, pentru ruta Izvor - Rahova.  

De la Arhivele Nationale - Directia Municipiului Bucuresti,fond PMB Tehnic, dosar 5/1891
INFO SUPLIMENTAR din acelasi dosar:

10 comentarii:

  1. da! Asta zic si eu cadou! De zile mari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Siemens, pentru concesionarii Thalasso & Graziadei de la "Noua Societate de Tramway Bucuresci". Capatul de linie din Rahova era la Poalele dealului, inainte de intersectia (de atunci) cu strada Sabinelor. Cred ca destul de aproape cu Palatul Bragadiru

      Ștergere
  2. O tragedie. Televiziunile se hrănesc cu aşa ceva, cei din fotoliu ajung să le considere ceva banal, ideea că ar putea fi fiica, mama, bunica ta, credem că se aplică la alţii.
    PS În clasele primare ne învăţau regulile de circulaţie şi ne spuneau că fiecare e scrisă cu sânge.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Televiziunile au prea multi "reporteri" idioti. HM sublinia ca nici macar nu se documenteaza. Ca aia care au scris/relatat despre incendiul de la Baile Olanesti. Nici n-au verificat daca era sau nu monumente istoric ... i-au dat inainte cu "cladirea de patrimoniu de la sfarsitul secolului al XIX-lea" desi in corpul aceleiasi stiri primarul le declara ca edificiul fusese dat in folosinta in 1920. Cat de idioti sa fie sa puna ambele ziceri in aceeasi relatare !??

      Ștergere
    2. Reporterii sunt cei care fac reportaje. Fetitzele care vorbesc vrute si nevrute de la fata locului sunt doar pentru a asigura cadrul ambiental pentru transmiterea unor informatii de cele mai multe ori imcomplete, ilogice sau agramate. Va recomand sa nu mai urmariti stirile TV ... nu aveti nimic de pierdut.

      Ștergere
    3. N-am vrut sa par discriminatoriu; presa scrisa este la fel de inepta

      Ștergere
  3. Cred că este doar un vagon, pentru că nu se vede nici cabina conductorului şi nici troleul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am adaugat informatii lamuritoare ca erata nu pot sa le spun. De pe un vagon de acest tip s-a facut un filmulet foarte interesant in 1906 la San Francisco, cu cateva zile inainte de dezastrul produs de cutremurul din acel an. Nu stiu insa la ce adresa l-am vazut.

      Ștergere
  4. Buna ziua,se poate obtine de la dvs o fotografie mai mare,cu dimensiunile tramvaiului, M-ar interesa planurile. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca e pentru scopuri nobile, de ce nu? Astept un mail la adresa blogului afisata in partea de sus a paginii ca sa am ce raspunde

      Ștergere