duminică, 23 martie 2014

OINA "STRAMOSEASCA" 2 - sau cum arata echipa de oina a scolii din Chitila acum 31 de ani

Scormonind dupa niste fotografii am dat peste unele cam decolorate, cu echipa de oina a scolii nr. 185 din comuna Chitila (azi scoala nr. 1 din orasul Chitila). Eram intr-o tabara sportiva la Branesti in primavara anului 1983. In inclestarea echipelor de oina din Sectorul Agricol Ilfov am iesit atunci pe locul al treilea. Ulterior, in aceeasi primavara, am iesit campioni pe sector intr-un turneu tinut la Buftea. Colegii mei au participat astfel si la faza pe tara, la Constanta, unde nu am putut sa ajung si eu pentru ca trebuia sa ma duc sa dau examen de admitere la liceul militar "Dimitrie Cantemir" din Breaza. Iata echipa de atunci, eu fiind in ceata in extrema stanga (desi am jucat mijlocas 1, fundas sau marginas 3 la ducere):

Aceiasi jucatori, de data asta cu tot cu dl. profesor Dan Negulici in jurul caruia ne-am aranjat astfel, de la stanga la dreapta:

Sus: Paraschivu, Gheorghe, Filimon, Danila-Berindei, Craciunescu Jos: Stanescu, Ghita, Mustata, Stoica, Popa (unul dintre doi gemeni) 6 dintre cei 11 componenti ai echipei (lipseste Placinta, al treilea din stanga in prima imagine) eram colegi in aceeasi clasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu