Nicusor DAN s-a trezit cu amenda prin posta acasa, la Fagaras. Pentru ce il amendeaza dl. capitan CASCAVAL? Pai bag seama pentru ca, simultan, Nicusor dadea declaratii de presa in massmedia (sic!), statea pe un trotuar si era si inconjurat de circa 40 de cetateni ...
De aici, organul a dedus ca, in ciuda interdictiei, Nicusor e organizatorul unei miscari de forta, poate chiar terorista, cu scop de a rasturna primarul ales si poate chiar pe ministrul culturii. Ministrului culturii i s-a cerut demisia dar pe domnia sa il doare in basca: http://www.cultura.ro/News.aspx?ID=1661.
Cum scria si Mircea Toma, poate actualului ministru ii place cum se dezvolta Bucurestiul : http://blog.activewatch.ro/diverse/pamflet-tisztelt-miniszter-ur-stimate-domnule-kelemen-hunor/
Amenda lui Nicusor, prezentata destul de slab calitativ mai jos, este rezultatul unor intalniri reflectate partial aici: http://urbanism-participativ.blogspot.com/2011/02/presa-despre-evenimente-ale-platformei.html
Intre timp, la Hala Matache au intrat "neshte gagii" care au cam inceput sa taie din structura metalica pe care noi, cetatenii, o stim inclusa intr-o structura ce poarta denumirea de "monument istoric". E adevarat ca aceasta denumire induce multa confuzie in capetele unora dintre concetateni dar statutul legal totusi asta este.
Cum ar veni, primarul si sinistrul culturii, neputand demola legal, ar putea sa spuna: "n-o demolam noi bre, cade singura!"
Dincolo de glumele amare pe care le facem, unii dintre noi, acest proces verbal este cu totul scandalos si inseamna ca traim de facto intr-un stat "e drepti". Daca Nicusor venea de la o nunta cu cei 40 de prieteni ar fi putut la fel de bine sa fie amendat pentru ca trecea pe acolo in intervalul orar cu pricina si raspundea vreunui reporter. De altfel, si fostul ministru, de la fel de trista amintire, PALEOLOGU a dat declaratii de presa in ziua aia. Cum s-a prins CASCAVAL, fiind sustinut de martorul VACARU, ca DAN si nu PALEOLOGU era "organizatorul" ?
Simpla existenta a acestui document, bazat pe filmari operative, mi se pare ceva inacceptabil si de-a dreptul gretos!
Hai ca inchei, ca acum se face ora la care nu mai avem voie sa iesim pe strada si mai trebuie sa sting si lumina ... oare e cazul sa intrerup si microfoanele ambientale ?
PS: Tevatura cu opozitia lui Nicusor DAN (la care subscriu chiar daca n-am fost inca amendat pentru asta) se leaga de daramarea Halei Matache pentru o artera larga si mandra care va rezolva problema traficului bucurestean in viitorul apropiat. Iata mai jos, o ilustrare a ceea ce va insemna rezolvarea acestei probleme prin largirea "axei buzesti- Uranus":
Sursa: http://turambarr.blogspot.com/2011/03/ca-de-obicei-stapinul-depaseste-sluga.html, articol pe care vi-l recomand!
din zbor (518)
Acum o zi
Gagiii aia o sa vanda structura la fier vechi.
RăspundețiȘtergere@Lilick: fierul e cam vechi, ce-i drept! Sper ca ai remarcat ca "filmarile operative" nu sunt niciodata disponibile pentru a organiza flagrantul pentru hotii de material si distrugatorii de patrimoniu - fapte penale. Sunt insa disponibile pentru a pune pumnul in gura cetateanului care e preocupat de legalitate si de viitorul mediului in care traieste! Asta mi se pare mie revoltator! Noi, Asociatia pentru Arheologie Industriala am sesizat si politia capitalei si politia de patrimoniu (exista asa ceva in structura min de interne) in cazul furturilor de material si de distrugeri ale Morii lui Assan. N-au reusit sa prinda niciunul desi se vede cu ochiul liber ce au produs gagii si acolo ... Tara de (...)!
RăspundețiȘtergereMultumesc pentru vizita si pentru, sper, dat mai departe!
Ce sa mai zic, Adrian. Sunt criminali.
RăspundețiȘtergereTe vizitez mereu. Macar de a-i scrie mai des, asa cum imi doresc eu. :)
Aceasi poveste in toata tara. Atata ca in provincie suntem mai "amortiti", ca nici banii nu-s asa multi. Speram sa ne "dezvoltam" cat mai tarziu....
RăspundețiȘtergere@chent: in mare asa e! Acolo unde se gasesc bani din belsug de obicei se si mutileaza mult patrimoniu cu ei. Mereu dau exemplul orasului Brugge. Acest oras a intrat intr-o letargie treptata incepand cu sec. XV-XVI incoace. Faptul ca in sec. XIX orasul a fost oarecum ocolit de calea ferata l-a facut sa ramana intr-o amortire prelunga pana mult mai tarziu dupa revolutia industriala. Asa avem azi sansa sa mai gasim azi acolo lucruri minunate bine conservate. Cand au inceput sa tropaie turistii pe acolo s-au facut si la ei oarece porcarele.
RăspundețiȘtergereDin pacate, am senzatia ca Iasul este unul dintre primele orase din Romania caruia a inceput sa i se amputeze patrimoniul dupa venirea comunistilor. Deja in anii '60 noua sistematizare incepuse sa anuleze orasul istoric. Poate mi se pare mie totusi ...
@Adrian: cred ca aveti dreptate in privinta amputarilor care s-au facut la Iasi. Din pacate inca nu am o imagine foarte clar conturata a ceea ce a fost pana prin 50-60; cert este ca sunt o multime de blocuri si artere cu trafic intens in zona centrala – chestii absolut paguboase ce nu isi aveau locul acolo. Ce ma enerveaza este ca si acum se repeta aceleasi greseli, atat ca acum se procedeaza haotic. Voi dezvolta subiectul in curand.
RăspundețiȘtergere