sâmbătă, 29 iunie 2013

Galantarul de sambata XI

Pentru ca articolul trecut a fost unul scris cu obida, as pune la rubrica de sambata niste imagini mai caline. Prima pe care as remarca-o este una din Montmartre, Paris, unde am surprins doi copilasi care se uitau cu jind intr-un galantar cu maruntisuri pentru turisti. Mi-a placut foarte mult cadrul si am avut noroc sa-l prind fara multa miscare in poza: 
Asta s-ar putea potrivi cu un cadru de zi pe care l-am prins in oraselul finlandez Porvoo in 2008 : 
Galantarul facea parte dintr-o imagine turistica mai larga (vedeti copii respectivi in extrema dreapta - a cadrului si nu in cea politica, evident): 
Va rog sa notati ca hotelul din prim plan era o constructie nou nouta la acea data; abia fusese dat in functiune. S-ar putea face asa ceva si la noi? Ma refer la integrarea perfecta ... Altfel, in Porvoo, galantarele arata cam asa: 

That's all folks, will be back soon with another cartoon! Zic si eu asta caci Galantarul de smbata cu nr. X n-a starnit nicio emotie iar accesarile n-au ajuns inca la 60. La ora la care scriu, articolul scris cu obida bate catre 410 accesari ... si stiu, da, acest articol se potrivea mai mult pe pozeDECAT

2 comentarii:

  1. Explicatia este simpla: obida/supararea se vinde mai bine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si subiectul era destul de arzator drept care, majoritatea cucoscutilor l-au accesat dupa care probabil ca l-au distribuit; multe mi-au venit prin facebook iar eu nu utilizez facebook.

      Ștergere