duminică, 11 septembrie 2011

Capriana, Republica Moldova

Am ajuns la Chisinau. Cu bine. Maine e simpozion. Inainte de asta vreau sa va arat poze de la Manastirea Capriana. "Decat".








Am sa pun alta data detalii si comentarii. Am prins,cred, un moment destul de rar asa ca am avut putintica rabdare si am stat la panda vreo 15 minute pana s-a facut momentul optim apoi am tras o serie de poze, piesele de rezistenta. Am ales una, nu chiar cea mai reusita am eu senzatia dar pe asta o asez acum. Sper sa va placa.

6 comentarii:

  1. Ia uite ce frumos! :) Geniala cea cu luna. Asteptam mai multe poze.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi place cea cu iezerul :) Sa ne tineti la curent cu simpozionul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos loc într-adevăr, dar am remarcat cam multă opulenţă. Biserica are mulţi bani.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Lilick: Multumesc pentru apreciere! Am sa pun mai multe poze dar trebuie sa ajung acasa pentru ca despre Capriana vreau sa fac un articol la care trebuie sa pun mai multa informatie. Ai sa vezi.
    @Chent: Simpozionul are un fel de blog, al carui link l-am pus in postarea anterioara cand m-am laudat ca o se le spun vreo doua. (chiar am doua prezentari :)) )
    @Romulus: E totusi cel mai important complex monastic din Moldova, biserica veche are fundatii si partial ziduri din vremea lui Stefan cel Mare (singura ctitorie a sa de care se stie de pe malul asta al Prutului) iar partea de pana la cornisa e Petru Rares. Biserica noua si transformarea celei vechi sunt facute la cativa ani dupa anexarea tarista. Banii folositi nu au fost numai ai bisericii a fost o investitie de restaurare guvernamentala.

    RăspundețiȘtergere
  5. Prima poză aş numi-o "Veşnicia s-a născut la sat!".

    RăspundețiȘtergere
  6. @Bibliotecaru: Nu mai e nici vesnicia ce-a fost odata! :)
    Intr-adevar sunt discrepante mari intre teritoriu si Chisinau, asta am vazut-o anul trecut cand am mers pe alt drum decat Chisinau-Leuseni. Dar suntem si noi obisnuiti cu contrastele ...

    RăspundețiȘtergere