sâmbătă, 4 octombrie 2014

GALANTARUL DE SAMBATA XXI

Da, am cam tras chiulul in ultima vreme cu blogul asta. Am si fost prins cu altele dar nici chef n-am prea mai avut de el pentru ca am constat o continua scadere a numarului de vizite (raportate la ultimele postari maimult decat asa, in general). Dincolo, la "PozeDECAT" mi-e mai la indemana sa plasez o fotografie. Nu-mi ia mult timp. Deci acolo "Usile de Duminica" au curs mai multe decat "Galantarele de Sambata de aici". Mai jos am un galantar de mult disparut, facut pe strada Baratiei. 



Acum lotul asta se afla sub magazinul Bucuresti. Semnatura arhitectului va face parte cat de curand din colectia din arhivadearhitectura.ro. E vorba de G. Rasnovanu. Mai am si semnatura lui I. Rasnovanu. Nu stiu daca exista o suprapunere cu "Rosnovanu", numele mai des folosit in cele mai multe articole.



Sursa documentara: Arhivele Nationale Directia Municipiului Bucuresti, Fond PMB Tehnic, dosar 46/1888. Fila 177.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu