marți, 30 noiembrie 2010

De la Raiden pentru toti prieteniii !

Raiden mi-a sugerat sa postez un proiect al unei case aflate in vecinatatea masacrului Buzesti. Am cautat, am gasit dar am constatat ca am gresit. Casa e din 1885 nu din 1874 dupa cum imi aminteam eu eronat. Dosar de la Arhivele Statului Directia Municipiului Bucuresti, fond PMB Tehnic, dosar 20/1885: A se remarca faptul ca pe colt nu era proiectata nicio cupoleta la nivelul acoperisului. O situatie similara se gaseste si la intersectia dintre Selari si Lipscani unde casa actuala are un acoperis de acelasi tip desi in proiect el era fara acest element decorativ. ERATA: dintr-o regretabila lipsa de atentie am plasat cladirea asta pe coltul opus in diagonala. Cladirea este de fapt disparuta casa Radulescu ce se continua cu cinema Feroviarul ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu