luni, 2 septembrie 2013

AM O IDEE DAR NU SUNT DE ACORD CU EA

Asta poate sa se inteleaga din maniera de actiune a premierului. 
Victor Viorel Ponta trimite la parlament, ca sef al guvernului, un proiect de lege. Victor Viorel Ponta va analiza, ca parlamentar, un proiect de lege trimis de guvernul al carui sef este. Si va vota impotriva
Este un exemplu de logica si de consistenta a principiilor romanesti.

Nu sunt prea obisnuit cu mitingurile de protest, de la Piata Universitatii 1989 incoace am participat la putine actiuni de acest fel. Ieri am vrut sa merg asa ca am scris repede niste mesaje. Criza de inspiratie, eram pe punctul de a intarzia ... nu prea mi-a iesit. Cand am luat din tiparnita hartiile am vazut ca am scris un R in plus. N-am salvat si nu mai aveam timp sa modific dar am crezut ca s-a nimerit bine (gura pacatosului adevar graieste), suntem o tara care s-a modificat cultural. Le-am scos la adunare si le-am folosit pentru cateva poze de grup cu apropiatii care banuiesc ca n-au remarcat eroarea. Ma tem insa ca vom ramane cu totii cu aceste frustrari iar lucrurile vor merge inainte asa cum le-au asternut lobbystii, fi ei ei de la PDL (Basescu fruncea) fie de la USL (Ponta de-a dreptul sau sotia dlui Crin Antonescu in PE, de exemplu). 
Va reamintesc ca detinem recordul mondial in ceea ce priveste dimensiunea unui steag national. Asta conteaza nu?

2 comentarii:

  1. Ai scris esenţa. E un articol pentru care jurnaliştii profesionişti s-ar felicita. Numai că, din păcate, e o profesie pe cale de dispariţie. Noroc cu arhitecţii mintoşi. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu prea-mi iese bine caci ma lupt din greu cu unii oameni care, desi nu sunt dintre cei incuiati, au totusi o dificultate in a intelege situatia de ansamblu. Poate ca e mai greu sa vezi copacii cand esti in padure. Spre deosebire de dvs eu sunt - n-as spune chiar ateu - cam agnostic. Dar intotdeauna am considerat ca succesul crestinismului e in mare masura datorat nu neaparat doctrinei (cum i-am spune astazi) ci mai curand moralei explicata prin pilde de catre Iisus. Asa ca, pentru a incerca sa demonstrez ceva, mai mereu caut exemplele cele mai apropiate, de obicei aplicand teoria reducerii la absurd ca sa ajung sa demonstram temeinicia principiului in disputa. Cum spuneam, nu prea-mi iese intotdeauna dar multumesc pentru incurajare!

      Ștergere